5 مارس، 2009

تهنئة ..ودعوة

معلش البوست ده اتاخر يومين نظرا لظروف قهرية خارجة عن الارادة
تهنئة قلبية بنجاح العدد الثالث من مدونات مصرية للجيب والذى يحمل اسم " انا انثى "
فالف مليون مبروك لفريق العمل الرائع
والف مليون مبروك لجميع المشاركات بتدوينات فى هذا العمل
وتهنئة من القلب  خاصة جدا
للعزيزة الغالية على قلوبنا 
فاتيما  مامت يوسف 
تهنئة خاصة ايضا 
للغائبة الحاضرة دائما 
دكتورة  نجلاء صاحبة مدونة جنة 
والف مليون مبروك للجميع وعقبالكم جميعا 
الكتاب بصراحة بيحمل بوستات غاية فى الروعة تم اختيارها بتمكن 
الغلاف كان رائع جدا ومتناسب جدا مع الاسم 
حفل التوقيع كان رائع وجميل والمكان مناسب جدا 
شرفت بمقابلة اشخاص جميلة جدا
سعدت بمقابلة العزيز محمد غاليه ولكن الظروف لم تسنح للتحدث معه كثيرا 
وعلشان كده  بقوله المرة دى مش محسوبة 
كل حفل وانتم بخير 
********
بناء على دعوة كريمة من الاخت العزيزة نوران صاحبة مدونة  بنت خيخة واى كلام 
موعدنا مع الحملة الخيخية للتبرع بالدم يوم الجمعة 6-3-2009  
الساعة 9.30 امام هيئة المصل واللقاح بالدقى
لمزيد من التفاصيل هنا
عايزين الكل يشارك ويشرفنا بالحضور
واللى ما عندوش دم زى حالاتى وعنده شربات يجىء برده
اهو يبقى المدون للمدون كزجاجة شربات يوم فرحه
نشوفكم جميعا على خير

هناك 22 تعليقًا:

صبرني يارب يقول...

مبروووووووك لكم ولنا كلنا

ويارب دايما ناجحين

والتجمع رووووووووووحوااااااااااااا

والله لااااااااا حقد ولا اي حااااااااجه





نفسي ااااااااااجي عاااااااااااااااااااااااا

ما تخليكوا جدعان وتيجوا انتم المنصوره ههههههههههههههههههههههه

فاتيما يقول...

يا خااااااالد
و لا يهمك ع التاخير
يا بنى إنتى الموظف مطحون ..زى المواطن مصرى كدا
و مع ذالوكا بتيجى تقف جنب إخواتك البنات الغلابة اللى زى حالاتى و لا تتنازل أبداً عن الجدعنة و الشهامة دى فى يوم
ربنا يقدرنا بس و لو نردلك على رأى يوسف و لو سنتوفة ..بس سنتوفة من جمايلم و إنسانيتك دى معايا و معانا كلنا
و متهيألى مهما عملنا مش هنقدر نوفيك حقك
دمت لنا اجدع اخ فى الدنيا
و أشوفك بكرة على ألف خير يا شرباااااااااات

mohamed ghalia يقول...

أنا والله سعيد جدا انى اتعرفت عليك ياخالد
وفعلا محلفناش الحظ إننا نتكلم كتير
ربنا يكرمك ويسعدك وإن شاء الله أشوفك قريب على خير

Appy يقول...

يا ربى يعنى انتى جاي التبرع ايه يا رب الاذي ده امري لله بقى اتحملك وخلاص

Bondoka يقول...

الف مبروك على العدد الثالث وعقبال الجاى بكل نجاح

وحمله التبرع بجد كان نفسى اجى بس انا مش فى القاهره اليومين الجايين دول
:(

Bondoka يقول...

للاسف انا هقفل مدونتى للزوار فقط ويشرفنى انى ابعتلك دعوه للدخول
بس محتاجه ايميلك

شكرا

وومن يقول...

فعلا يا ا/ خالد كانت فرصة سعيدة غني اتعرفت علي حضرتك P:

يعني كمان جاي التبرع طب انا مش جاية بقي هو كل كا اروح في حته الاقيك فيها
;)

عبده الرايق يقول...

مبروك للجميع
وعبقال كل المدونين يارب
طول عمرك صاحب واجب يا خالد
اما بقى التبرع بالدم
مش هينفع لانى عندى السكر
ههههههههه
دم مسكر

ahmed_k يقول...

ألف مبروك لكل المشاركات في الكتاب
وبإذن الله يكون التوفيق والنجاح حليفهم دوما

وكان بودي المشاركه في يوم التبرع ولكن ظروف المسافه لا تسمح
ملحوقه بإذن الله في لقاءات قادمه

تقبل خالص تحياتي

حنين القلب يقول...

مبروك ليكم كلكم

وكان نفسى اكون معاكم واحتفل معاكم

بس يلا خيرها فى غيرها

حنين القلب يقول...

خالوووووووود

اللى مش عنده دم عندك فيها حق انما
عنده شربات دى اشك فيها
يا سيدى انت ولا عندك دم ولا شربات

انت اصلا بتروح التبرع علشان تاخد العصير وبس

خلى عندك دم واما تتبرع واما بلاش تروح وسيب العصير للى هيتبرع
ايه الرخامه دى؟؟

Bondoka يقول...

شكرا الاميل وصل وان شاء الله تكون وصلت الدعوه
والدعوة دى لانى هقفل المدونه للزوار فقط ويشرفنى انك تزورنى
:)

مواطن مصرى نايم يقول...

ربنا معاك يا رب
و ربنا يوفق جميع المدونين و اى حد عمل كتاب ينجح بإذن الله و يكون خطوة فطريق نجاحة يا رب
و عقبال اما نشوف لك حاجة يا ريس

تحياتى

اسلام

رندا يقول...

انا عارفة انى مقصرة معاكـ (وش مكسوف اوى)

الف مبروك على الجميع ربنا يوفقهم يارب
وفاتيما ام يوسف الف مليون مبروك ليها ربنا يوفقها يارب ويحقق كل احلامها

رندا يقول...

وانت ياخالد
اجمل قلب مشارك الجميع
كل الفرح وكل الحزن
بجد انت اجمل قلب
واطهر قلب

تحية كبيرة على صداقتك الرائعة حقا الصداقة كنز
وانت كنز

ربنا يديم عليك كل الخير والصحة
تقديرى

جنّي يقول...

السلام عليكم

كيف حالك اخونا خالد وكيف حال همس الجميلة لعلكم جميعا بخير ..

وتهنئة على تهنئتك ربنا يوفقهم اهم اخواتنا وبناتنا وحبايبنا برضه لازم نهنيهم ..

ومش عارف ليه حنين قارشة ملحتك كدا ..

طيب ينفع شربات طرشي ولا بلاش ..

ومش كانت خيخة تعمل التبرع وانا في مصر .. حصل خير ملحوقة

سلام

شفقة هانم واحسان بك يقول...

مبروك ليهم ولينا العدد الثالث وخروجه للنور كان نفسى احضر بس للاسف كنت مشغول
تحياتى

Gannah يقول...

الله يبارك فيك يا ابو همس
اكيد الحفلة كانت جميلة طالما كان فيها المجموعة الرائعة اللى الواحد مفتقدها بجد
كان نفسى احضر جداااا:(
بس الحمد لله المهم ان الكتاب عجبك
ودى شهادة لكل المشتركات كلنا نعتز بيها
الف مبرووووك لفاتيما ام يوسف اللى وحشتنى جداا
اتمنى اراكم على خير ان شاء الله فى الاجازة
ودايما يا رب متجمعين فى طاعة وخير
ياريت تبلغ سلامى للمجموعة كلها
تحياتى

mahasen saber يقول...

استاذ خالد ملاك الاحباب حضرتك كنت منور امبارح بروحك الهاديه والجميله

بجد انا حسيت انى شفت اخويا وسعيده جدا جدا بمقابلتكم امبارح كان يوم رائع رائع وتاريخى بالنسبه ليا

همس يقول...

مبرررررررررررررررررررروك

للجميع

ومتجمعين عند النبى ان شاء الله


ازيك يا ابو هموسا

maha zein يقول...

يوووه بقه
يا ريتني كنت معاكم

قال ايه كنت بتغردق
مع اني والله كنت اساسي جايو

بس اقول ايه بقه
وعلي رأى المثل وقت ما يجي الطوفان اطلع الغردقة اربع ايام

will يقول...

情趣用品,A片,AIO,AV,AV女優,A漫,免費A片,日本AV,寄情築園小遊戲,情色貼圖,色情小說,情色文學,色情,色情遊戲,一葉情貼圖片區,色情網站,色情影片,微風成人, 嘟嘟成人網,成人,成人貼圖,18成人,成人影城,成人圖片,成人影片,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,080視訊聊天室,視訊聊天室

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品
情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品.情趣,情趣,情趣,情趣
視訊聊天室

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人