9 فبراير 2009

التدوينة السوداء

تضامنا مع شعب غزة

هناك 15 تعليقًا:

Empress appy يقول...

هو انت كنت نايم يا ابو همس حمد لله على السلامه ههههههههههه هو النهارده سبعه يا راجل
ولا اوعى تكون وقعت منك الايام زى
بجد شعور حلو منك يا خلود

همس الاحباب يقول...

ابى
هههههههه
بجد الايام وقعت منى
او بمعنى اوضح عندى حالة ملل رهيبة
من اللى بيحدث من حولى
تحياتى

غير معرف يقول...

متسيبي الراجل يارحاب خلينا نسترزق
هههه
الف شكر ليك على التضامن معانا والمهم بقي انك شاركت مش مهم يوم ايه



تقبلنى صديق

Empress appy يقول...

اسامه

اطلع منها يا واد انت ملكش دعوه انا بحب اغيظ فى خلود كده ده حبيبى وابو حبيبتى ربنا يخليها له
ويخلينى له اغيظ فيه وابقى قاعده له زي العمل الرضى كده ههههههههه


خلود ماشي يا ابو همس كلنا والله نفس الملل عارفه وبيقع منى الايام زيك

غير معرف يقول...

هيا بقت كده يعنى طيب على كل حال انا بنضم انا كمان للحزب اللى واقع منه الايام بس انا ليا عذر انا راجل مكتئب قديم
هههههه

همس الاحباب يقول...

اسامه عبدالعال
خليك شاهد يا عم اسامه
ههههههه

غير معرف يقول...

مابلاش دي بالذات للاقيها عملالى فضيحه فى بوست بكره انتا عارفها قويه

همس الاحباب يقول...

ابى

هههههه
ربنا يكرمك يا ستى وما يحرمنيش منك
ولا من غيظك
بس بجد الواحد عنده حالة ملل وزهق غريبة جدا
وما بقيثش فارقة معاه الايام ايه
ولا بقت فارقة معاه الحياة من الملل

همس الاحباب يقول...

اسامه
ههههههه
انت طلعت منهم
هى مفترية وقوية بعقل
بس طيبة وقلبها شبه الخروف البمبى
يا عمنا بلاش توقعنا فى غلط

Abo 7anf يقول...

السلام عليكم
حلو الخناقه
شكرا على سؤالك عليا وانا غايب
على فكره الروح الحلوه البينكوا دى هى الخلتنى ارجع تانى
وان كنت حاسس انى لسه بعيد

ahmed_k يقول...

أزيك يا عم خالد
إنت إنضميت لقافلة التدوينه السودا
ههه ماشي يا أبو همس
ربنا يجعل أيامنا بيضا يا رب
وكفايانا سواد لحد كده

دمت بكل ود

همس الاحباب يقول...

ابو حنف
حمدلله على السلامة اخى العزيز
ليه بس اقرب انت بس ومتخافش
ده احنا حت بطلنا نعض

همس الاحباب يقول...

احمد k
ههههههه
بقت بيضا ياجدع بوجودك
منورنى دايما يا حمادة
تحياتى

mohamed ghalia يقول...

أخى العزيز
مفتقد مواضيعك الجديدة
ياريت تقولى رأيك فى المدونة الجديدة
دمت بكل الود
http://www.nazratolife.blogspot.com/

رابطة هويتي اسلامية يقول...

الحجاب حقيقة ثابتة أم مجال للتفكير

من باب تناول جميع الأراء وفتح باب النقاش كان لابد أن نتبني في رابطتنا هذا النقاش الذي سوف يجعل من النقاش مرجع للجميع للوصول إلي الحقيقة التي يعرفها البعض وتخفي علي البعض ويحاول البعض تجنبها.
ومن هنا تبنت الرابطة أن تكون هي حجة علي من يدور بينهم النقاش علي صفحاتها.
نفجر الجديد دائما حوارنا اليوم
الحجاب حقيقة ثابتة أم مجال للتفكير
وفيها ننقاش بعض المدونات التي أعلنتها صراحة رفضها للحجاب وحوارنا اليوم موجه إلي مدونة " مذكرات ثائرة ".
ندعوكم للمشاركة في هذا الحوار المفيد
تقبلوا دعوتنا ننتظركم لنستفاد منكم
رابطة هويتي إسلامية