2 أغسطس، 2009

الحياة بقى لونها ايه


الف مليون مبروك للمهندس احمد القاضى 
صاحب مدونة يا مراكبى بخصوص حفل توقيع العدد الاول 

 
الكتاب عبارة عن مجموعة من القصص القصيرة كل قصة تعالج مشكلة من مشكلاتنا الحياتية باسلوب مختلف تماما عما عهدناه من الكتابات الاخرى فالكاتب استخدم اسلوب السهل الممتنع فى كتابة القصة  فاختياره للاسلوب الساخر بدون ابتذال  لمعالجة بعض المشاكل رائع جدا وكذلك كلماته البسيطة التى تحمل من المعانى الكثير والكثير 
الاسلوب سلس للغاية والكتاب يجعلك مشدود لقراءته من الغلاف الى الغلاف
ودائما مبدع كعادتك وفى انتظار المزيد من الاصدارات الرائعة يا هندسة
 
*****************
الف مليون مبروك لدودو عاشقة الرومانسية على الخطوبة السعيدة

وعقبال الليلة الكبيرة 
الحمد لله شرفت بحضور حفل الخطوبة الرائع 
والعريس والعروسة كانوا منورين طبعا يسم الله ما شاء الله 
ربنا يتمم بخير ويجعل ايامهم كلها افراح

كما سعدت بمقابلة حنين القلب ام عتريس 
اللى كنت خايف من حضورها نظرا لبركاتها اللى بتحل على المكان 
وخوفا على العريس والعروسة اللى ممكن يغيروا القاعة بسبب وجودها 
وسعدت بمقابلة سالى حروف كماااان
الف مليون مبروك يا دودو
********************

كل سنة وانتم طيبين 
وعقبال 100 سنة 
النهاردة عيد ميلادهم

هناك 25 تعليقًا:

7annen يقول...

مبروك للبشمهندس

ومبروك لدودو


وكل سنه وكل اصحابنا طيبين

ويارب دايما تكون افراحنا كتيييييييير


حنين

7annen يقول...

وااااااااااااااااااااو

اول تعليق وتانى تعليق قلبى هيقف من الفرحه

وومن يقول...

الف الف مبرووووووك لأستاذ أحمد القاضي وحفل التوقيع الرائع صحيح لحقتة في أخرة بس كان هايل

الف مليون مبروك لعاشقة الرومانسية وعقبال الفرح ياااااااارب

كل سنة وسووو ولماضة وعقبال مليون سنه يااااااارب

حنين القلب يقول...

مبروك يا باشمهندس على الكتاب

والف مبروك يا دودو وعقبال الليله الكبيرة

كل سنه وانتى طيبه يا لماضه يا اطعم دكتورة
كل سنه وانت طيب يا سوووووووو وعقبال مليون سنه

حنين القلب يقول...

مين ام عتريس دى يا ابو حسب الله
يا ابنى ده انا اللى كنت منورة الفرح

ده انت اللى كنت هتقلب الليه
حد فى الدنيا يقوم يدى لبتاع الدى جى نص جنيه وتقوله سمعنى سلام ذئاب الجبل
ذئاب الجبل ايه اللى عايز تسمعه فى فرح البت
لا وجاى وماسك مسدس ميه ومصمم يرش بيه على المعازيم والعرسان
لما كنا هنضرب
يا رب ما اشوفك فى افراح تانى علشان الفضايح دى
ااااااااااااااى خدمه
شردك
هههههههههههههههههههههههههه
وش بيطلع لسانه

ماما أمولة يقول...

ألف مبرووووك للجميع

ربنا يصلح حالك يا ابو همس الاحباب ويكتر افراحك وافراح حبايبك

العصفورة يقول...

السلام عليكم
مليووووووون مبرووووووووووك لعاشقة الرومانسية
وأتمنى لها التوفيق

اللؤلؤة يقول...

السلام عليكم
مليون مبروك لعاشقة الرومانسية والمهندس أحمد القاضى
وأتمنى لهم التوفيق

لماضة يقول...

وانت بالصحه والسلامه يا ابو همس
ربنا يخليك ودايما مبارك في الفرح
ومبروك لكل الناس الحلوين
وعقبال لما تفرح بهمس

عمرو يقول...

ألف مبروك للجميع و ربنا يوفق كل الناس و يجعل حياتهم سعيده على طول ..
و الله يا أستاذنا أنت صاحب واجب و كلك ذوق و شهامه ربنا يكرمك و يكتر من أمثالك ..
تقبل تحياتى و تقديرى ..

بدراوى يقول...

ابو همس ازيك
بقى تيجى اسكندرية
و متقوليش
؟!!

mohamed ghalia يقول...

خالد باشا
ربنا يكرمك ويسعدك
ودايما شمعة لينا فى عالم التدوين

ahmed_k يقول...

ألف مبروك لكل أصحاب المناسبات السعيده

دايما صاحب واجب يا خلود

yoyo يقول...

صباحك سكر
اخبارك ايه يا ابو همس
يارب تكون بالف خير

الف مليون مبروك و يارب ايامك كلها مناسبات جميلة و سعيدة يارب
وكل سنة و الجميع بالف خير و محقق كل احلامه يارب

دمت اخى بكل سعادة
تحياتى
يويو

Hannoda يقول...

أستاذ خالد
ازيك؟؟.. مفتقدة التواصل معاكم جددددا

الف مبروك للباشمهندس احمد.. فرحتله جدا جدا و كنت أتمنى أكون موجودة في مصر و أحضر الحفل .. لكن وصيت حد فمصر يجيبلي نسخة من الكتاب

ودودو .. عاشقة الرومانسية فرحتلها جددا و فرحت جدا لما عرفت انكم حضرتم الحفل انت و حنين القلب

نفسي فمناسبة أكون فيها فمصر

وكل سنة ولماضة و سووو بخير
تسلم ايدك على مشاركتهم و مشاركتنا المناسبات السعيدةده
يارب يحلي أيامك

راجى يقول...

اول زيارة، متأخرة شوية معلش

حياتى نغم يقول...

السلام عليكم / ربنا يجمعكم على الخير دايماً .
ومبرووك للجميع .

عاشقة الأحزان يقول...

السلام عليكم

مليون مبروك للجميع ويارب الفرحه كده دايمآ معانا يارب

تحياتى

شجرة الدر يقول...

نحب نتعرف ورانا ئيه ورانا ئيه
نحب نتشرف ورانا ئيه ورانا ئيه
ادينا بندردش
اغنية رائعة جدا
تشرفت بدخولي لمدونتك
ياريت نتواصل
بتوفيق

شجرة الدر يقول...

الاغنية رائعة لايمان البحر درويش يارتني كنت اعرف احط زيها عندي
رائعة جدا

rovy يقول...

الف مبرووك للباشمهندس .. و الف الف مبرووك لدودو ..يارب تمم لها على كل خير و ارزقها كل السعاده ..
كل سنه و لماضه و سوووووو طيبين و عقبال 100000 سنه ..
يارب دايما فرحان يا استاذ خالد و ربنا يرزقنا جميعا الفرح و السعاده ..

تحياتى

yasser esmail يقول...

مدونتك محتواها رائع

ولكن المظهر مش عاجبنى

انا ممكن اعملك تصميم كويس وانظمهالك افضل من كده

لو تحب زورنى فى مدونتى واترك تعليق وانا تحت امرك

http://www.blog-money-here.blogspot.com

شكرا

Pink Dreams يقول...

الف الف الف مليون مبروك للجميع

وربنا يوفقهم كلهم باذن الله

Pink Dreams

غير معرف يقول...

كل سنة وانتو طيبين علي شهر رمضان الكريم

سالي يقول...

كل سنة وانتو طيبين علي الشهر الكريم